Duno wint ook van 2e divisieclub De Treffers

De Treffers 1 (zon)

4 september 2019 20:00

Sportpark Zuid ( De Treffers)

7. Eerste grote kans is voor Duno. Ali stuurt De Windt op volle snelheid weg. Die trekt de bal vervolgens prima terug op Huntelaar, maar die schuift de bal naast.
14. Vanuit een corner is het uiteindelijk Huntelaar die het laatste tikje geeft: Duno op 0-1 voorsprong.
24. Grote kans voor Grot op een tweede treffer voor Duno. Alleen op de keeper af, stift hij de bal naast.
25. Gele kaart Scharrenberg wegens commentaar.
27. Kans voor Sam van Essen wordt ternauwernood tot corner getikt. Vanuit die prima corner van Kurtley de Windt kopt Jochem Jansen prachtig raak: 0-2 voor Duno.
30. Ook Grot geel wegens praten.
38. Grot biedt De Windt een uitgelezen mogelijkheid op DUNO’s derde treffer, maar de bal wordt net voor de lijn weggehaald door een speler van De Treffers.
45. Ruststand @De_Treffers - @VVDuno is 0-2.
Prima eerste helft van onze manschappen.
Diverse wissels in de rust.
Uit: Ter Mate, Jansen, Van Duren, De Windt, Heijckmann.
In: Van der Veer, Van Brakel, Grotenbreg, Talsma en Boer.
49. Van Essen trekt voor met rechts, Ali legt klaar en Talsma schiet in. Keeper De Treffers tikt de bal uit de kruising.
85. Spits nr 20 eindelijk geel. Daarna geel voor Boer voor overtreding op dezelfde spits, die op zijn beurt wederom heftig reageert.
Dan een woedende trainer Jan de Jonge langs de lijn. Scheidsrechter maakt er een einde aan in de 85e minuut.
Eindstand @De_Treffers - @VVDuno 0-2

Bron: Twitterverslag Eddy Schoeman, teammanager Duno 1

Overige artekelen in de media:
De Gelderlander