Lid aanmelden

Alleen indien je ouder bent dan 18 jaar.
Ben je jonger dan 18 jaar? Vul dan de volgende gegevens in.
De mailadressen kunnen tevens worden gebruikt om u te informeren over activiteiten van Duno.
Lidmaatschap
Bij aanmelding van een spelend lid van 10 jaar of ouder, hebben we een pasfoto nodig voor de spelerspas. Je kunt hier een pasfoto uploaden.
Kies bestandWijzigVerwijder
CONTRIBUTIE De contributie wordt betaald via een machtiging aan Duno om tot wederopzegging de contributie automatisch te incasseren. Extra kosten voor niet automatisch afschrijven bedraagt € 2.50.
Je verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan Duno doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar je bank, om een bedrag van je rekening af te schrijven wegens contributies en overige periodieke bedragen en je bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Duno. Als u het niet eens bent met de afschrijving, dan kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag naar de voorwaarden. Inschrijfgeld € 5,00 voor o.a. administratiekosten, wordt eenmalig bij de contributie afgeschreven.
Onbetaald maar onbetaalbaar en onmisbaar. Dat is kort gezegd wat een vrijwilliger voor Duno is. Er is geen enkele vereniging, club of stichting die zonder vrijwilligers kan blijven bestaan. Ook Duno niet. Wij vragen dan ook van al onze leden (of ouders) een kleine hoeveelheid inspanning. Zoals u gezien heeft kan dat op allerlei manieren en zijn bestuur, leden en overige vrijwilligers u ontzettend dankbaar voor uw inzet. VRIJWILLIGERSTAKEN: Duno kan niet functioneren zonder vrijwilligers. Wanneer u of uw kind in aanmerking wil komen om te spelen bij onze vereniging, willen we hierbij een beroep op u doen om u als vrijwilliger aan te melden. Als spelend lid of als ouder van een spelend lid. U bent allen van harte welkom.
Hieronder kun je een algemene opmerking over deze aanmelding plaatsen. Gebruik hierbij geen "ENTER"

* = verplicht