Faq

Als je inlogt en daarna de infobalk wijzigt, dan onthoudt het systeem jouw voorkeuren. De volgende keer als je naar de website komt en inlogt, toont hij gelijk de infobalk zoals jij die ingesteld hebt. Log je niet in, dan krijg je de standaard infobalk, net als alle andere bezoekers.
Jazeker, neem hiervoor contact op met Carin Hosmus ([email protected]  of bel 06-20144263)

Bij het Wedstrijdprogramma vindt je een sorteer knop waarbij op team of datum kan worden gesorteerd.
Hierdoor is het eenvoudig om het betreffende team te vinden.

Bij het Wedstrijdprogramma vindt je achter achter de wedstrijd een icoon met ¡.
Door hier op te klikken vind je direct alle gegevens van de wedstrijd w.o. vertrektijden, adresgegevens, etc.
Ga naar het menu Afgelastingen en kies het team waarvoor je afgelastingen notificaties wilt ontvangen.

Vul je email adres in en druk op de knop 'Abonneren'.

Je zult snel een e-mail ontvangen om je inschrijving te bevestigen. Klik in die email op de activatie link.

Herhaal de procedure voor elk team waarvoor je afgelastingen informatie wilt ontvangen.
1. Login met een geldig account via het CMS op www.vv-duno.nl/cms
2. Ga naar Voetbal>Afgelastingen en Wedstrijden of Trainingen.
3. Kies voor de juiste datum en las de training of wedstrijd af.
4. Kies daarna voor Notificaties> Uitsturen>Wedstrijd/Training/Notificatie>klik degene aan die je wilt versturen>Verstuur degene die je wilt versturen en bevestig.
Pas na deze acties krijgen degenen die voor een team ingeschreven hebben om een afgelasting per email te ontvangen deze e-mail.