Duno speelt laatste oefenwedstrijd gelijk uit tegen DFS Opheusden

DFS 1

24 augustus 2019 14:30

23. Vanuit een counter had Kurtley de Windt namens Duno kunnen toeslaan. Inzet net naast.
       Aan de andere kant voorkomt Patrick ter Mate met een katachtige redding een achterstand.
31. Leuke èèn-twee tussen Talsma en Van Essen. Laatstgenoemde schiet een metertje naast/over.
38. Heijckmann en De Windt wurmen zich door de verdediging van DFS. Schotje van Cali vervolgens rakelings naast.
44. Afgekeurde kopgoal van Cali op voorzet van De Windt.
      Wij hebben onze bedenkingen met nog een mannetje in zijn rug...
45. Ondanks het warme weer is het een beetje “ren je rot” aan beide kanten. Van goed voetbal is nog niet echt sprake.
       Duno heeft een behoorlijke kluif aan @dfsopheusden. Ruststand 0-0.
49. Geel voor Jochem Jansen voor neerleggen tegenstander aan de zijkant van het strafschopgebied
50. Nu ook een afgekeurde goal voor DFS. Vraagtekens waarom. Mogelijk heeft de scheidsrechter de bal geraakt.
58. Duno wisselt vijfmaal!
       In: Scharrenberg, Hekkers, Ali, Huntelaar en Grot.
       Uit: Boer, Heijckmann, Cali Daniel, Talsma en Van Essen.
75. Ali mist een prima voorzet van Heijckmann. Herkansing voor Talsma over. Stand nog steeds 0-0.
90. Afgelopen @dfsopheusden - Duno 0-0.
Zo zijn er toch nog wat puntjes op de welbekende i te zetten de komende week richting de competitiestart tegen Achilles’29.

Bron: Twitterverslag teammanager Duno 1 Eddy Schoeman