Duno versterkt selectie met topscorer

19 maart 2024 19:30

Norsi Guly speelt volgend seizoen bij Duno. De 22-jarige aanvaller uit Brummen is dit seizoen met 20 competitiegoals in 15 wedstrijden de topscorer van Be Quick Zutphen en de derde klasse A. De snelle en ambitieuze Norsi kan op meerdere posities voorin uit de voeten, maar komt in principe als buitenspeler naar Doorwerth. De makkelijk scorende voorhoedespeler is de zevende versterking voor het nieuwe Duno dat in seizoen 2024/25 onder leiding staat van trainer Eric Meijers.

Norsi Guly is blij met zijn nieuwe club: ,,Dit seizoen gaat het uitstekend bij Be Quick en met mijn twintig goals en veldspel ben ik gelukkig belangrijk voor het elftal. Ik wil het maximale uit mijn voetbalperiode halen en ben ervan overtuigd dat ik op een hoger niveau ook van waarde kan zijn. Duno volgt mij al twee jaar en ondanks belangstelling van andere clubs uit de eerste klasse denk ik dat ik komend seizoen het beste bij Duno een volgende stap kan zetten. Ik zal er alles aan doen om in augustus topfit en scherp in Doorwerth te beginnen en er een groot succes van te maken!”

(De foto is van Arjan Gotink Fotografie)