Talentvolle aanvaller Hanifi Deniz naar Duno

11 maart 2024 10:30

Hanifi Deniz speelt volgend seizoen bij Duno. De 19-jarige talentvolle aanvaller uit Arnhem speelt op dit moment bij SML en is een behoorlijk complete spits met de juiste instelling en veel ambities.

Deniz is blij met zijn nieuwe club: ,,Duno is een geweldige kans voor mij. Verschillende clubs hadden belangstelling voor me, maar hier heb ik op gewacht. Ik ben dag en nacht met voetbal bezig en kan me op dit niveau heel goed verder ontwikkelen. Ik begrijp dat ik niet direct voor de basis gehaald ben, maar ik ga er alles aan doen om direct van waarde te zijn en zoveel mogelijk minuten te maken."

Hanifi Deniz is na Bart Schiks (SC Woezik), Cengizhan Genc (Voorwaarts Twello), Dennis Arts (SC Woezik), Milan Bredie (SML) en Maarten Cohen (SV Kilder) de zesde nieuwe speler voor volgend seizoen. Jardell Kruidbos, Niels Willems, Isaac Quaye, Marco Kooijmans, Mitchell Jansen en Cem Aydogan maken volgend seizoen ook deel uit van de selectie van de nieuwe trainer Eric Meijers.