Eric Meijers nieuwe trainer Duno

7 maart 2024 11:15

Eric Meijers wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Duno. De ervaren trainer uit Lent is momenteel werkzaam bij TEC in de Derde divisie en was in het verleden onder meer hoofdtrainer van SV Hatert, RKHVV, Achilles'29, Helmond Sport, JVC Cuijk, Spakenburg en VVSB.

Meijers is enthousiast over zijn nieuwe club: ,,Het contact met Duno verliep heel prettig en snel. Ik heb heel veel zin om aan een nieuw en fris avontuur te beginnen bij een club in de regio die in een mooie competitie speelt. Daarbij ken ik een deel van de nieuwe spelersgroep uit mijn verleden en zijn het stuk voor stuk spelers met mogelijkheden en een hoge intrinsieke motivatie."