Geslaagde jubileumwedstrijd tegen Vitesse

13 juli 2023 16:00

Duno kan terugkijken op een zeer geslaagde jubileumwedstrijd tegen Vitesse. Op een goedgevuld Sportpark De Waaijenberg waren de bezoekers uit Arnhem van trainer Phillip Cocu met 0-9 te sterk voor onze hoofdmacht.

Dankzij de vele vrijwilligers en de prettige samenwerking met partnerclub Vitesse verliep de organisatie van de vriendschappelijke wedstrijd tussen ons eerste elftal en de hoofdmacht van Vitesse ter ere van ons 75-jarig jubileum nagenoeg vlekkeloos. In de hitte hield het elftal van trainer Mohammed Mouhouti een half uur stand tegen Vitesse, maar na de eerste goal van de bezoekers uit Arnhem liep Vitesse via een 0-5 ruststand uit naar de 0-9 eindstand. Desondanks was de wedstrijd als onderdeel van het jubileumfeest een zeer geslaagd hoofdstuk in onze clubhistorie. Dank aan alle vrijwilligers!!