Zaterdag: Duno thuis tegen Vitesse!

5 juli 2023 12:15

Zaterdag 8 juli speelt Duno de eerste wedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen tegen Vitesse. De oefenwedstrijd op Sportpark De Waaijenberg in Doorwerth begint om 16:00. Wij zijn erg blij dat Vitesse als partnerclub van Duno ons 75-jarig jubileum extra glans geeft met een vriendschappelijk duel tegen het team van trainer Mohammed Mouhouti.

Op de wedstrijddag zijn de kassa's vanaf 14:00 open, kaartjes kosten 10 euro. Kinderen tot en met 16 jaar kunnen voor 5 euro naar binnen. Wij adviseren de bezoekers om, indien mogelijk, de wedstrijd per fiets of bus te bezoeken.

Bezoekers die toch per auto komen kunnen bij Pensionstal De Snippervlucht op WA Scholtenlaan 142 in Doorwerth hun auto gratis parkeren.