Voorbereiding nieuwe seizoen Duno

16 juni 2023 14:15

Onze trainers Mohammed Mouhouti en Marc Bronkhorst hebben komend seizoen de beschikking over een selectie van twintig veldspelers en drie keepers. In totaal komen er twaalf nieuwe spelers Duno versterken. De voorbereiding op het nieuwe seizoen bestaat uit twee periodes. Voor de oefenwedstrijd tegen Vitesse op zaterdag 8 juli (16:00 in Doorwerth) worden op 3 en 5 juli twee trainingen ingelast. De reguliere voorbereiding op het nieuwe seizoen begint op woensdag 2 augustus.

Duno speelt komend seizoen in de eerste klasse, op 8 juli wordt de indeling van de competitie bekend. Nieuw is dat de competitie komend seizoen uit regionale zaterdag- en zondagclubs bestaat. Minder kilometers, meer interessante tegenstanders. Duno speelt de thuiswedstrijden gewoon om 14:30 en zal komend seizoen een paar keer op zondag een uitwedstrijd gaan spelen. De poulewedstrijden in de bekercompetitie staan op 2, 9 en 16 september gepland, de competitie begint op 23 september.

Selectie Duno 2023/24: Koen Cornelissen, Zalmai Rahman (VV Oeken), Sam van de Veer, Lars Hekkers, Ryan Baart (Angerlo Vooruit), Isaac Quaye (Achilles’29), Cem Aydogan (Blauw Geel’55), Mitchell Jansen, Hakan Yilmaz (FC Jeugd), Clarence Hasselbaink, Hamza Ettajiri (MASV), Emanuel Johnson (TEC), Jardell Kruidbos, Theo Weijs (ESA), Niels Willems, Sefa Yildirim, Kane Keizer, Jarvin de Haan (Warnsveldse Boys), Javayro Wijman (ESA), Samuel Wakana, Kadir Elarslan (MASV), Jesse ter Beek (De Paasberg) en Benjamin Maria.