Selectienieuws- Kane blijft, Thijs gaat

21 maart 2023 9:45

Kane Keizer speelt ook volgend seizoen bij Duno. De 22-jarige aanvallende middenvelder uit Arnhem kwam afgelopen zomer naar De Waaijenberg en bewijst vrijwel wekelijks zijn meerwaarde. Onze nummer tien speelde in het verleden onder meer bij De Graafschap, De Treffers en Achilles’29 en zal ook volgend seizoen een belangrijke pijler zijn bij Duno. Kane is na Koen, Job, Ferron, Lars, Chiel, Mitchell, Sefa en Jardell de negende speler van de huidige selectie die ook volgend seizoen bij ons speelt.

Thijs van Amerongen verlaat Duno aan het einde van dit seizoen. De 23-jarige centrale verdediger uit Rheden maakt in de zomer de overstap naar Derde divisieclub DOVO. Thijs is bezig aan zijn tweede periode bij Duno, vorig seizoen verliet hij Duno in de winterstop voor een Cypriotisch profavontuur van een half jaar bij PAEEK. Hoewel wij het uiteraard jammer vinden dat Thijs na een seizoen alweer uit Doorwerth vertrekt, begrijpen wij dat de aanbieding om in Veenendaal twee niveaus hoger te gaan voetballen interessant is.