Martijn Bartels vertrekt per direct bij DUNO

13 maart 2023 10:00

DUNO heeft de samenwerking met trainer Martijn Bartels per direct ontbonden. Club en coach zijn tot de slotsom gekomen dat niet aan de verwachtingen is voldaan en dat het beter is om onmiddellijk afscheid te nemen van elkaar. Bartels kwam voor het seizoen van OBW naar DUNO. Vorige week werd al besloten dat het contract met de 37-jarige trainer uit Bemmel na dit seizoen niet verlengd zou worden.

Door vier nederlagen in de laatste vijf wedstrijden is DUNO gezakt naar de zevende plaats in de eerste klasse D. Het bestuur van DUNO gaat per direct op zoek naar een trainer die dit seizoen op De Waaijenberg afmaakt.