DUNO verliest oefenwedstrijd bij CSV Apeldoorn

3 juli 2021 15:15

J. Gidding

Onbekend

We zijn beland op Sportpark Orderbos bij de mooie vereniging @csv_apeldoorn, die we de afgelopen jaren vaker troffen als sparringpartner of als competitie-tegenstander. Èèn ding is gegarandeerd bij deze wedstrijd: spektakel en veel goals!
We schatten vanmiddag hetzelfde in.

In spits Cali Daniel treffen we vanmiddag bij tegenstander @csv_apeldoorn een oud-speler van onze club.
Cali startte seizoen 2019-2020 in Doorwerth, was goed voor een competitiegoal tegen Achilles’29, maar koos na een aantal maanden voor een buitenlands avontuur in Australië. De muziekinstallatie vertoont gebreken en het scorebord hapert aldus de speaker van @csv_apeldoorn.
Wij zouden in de luxe willen verkeren dat alleen een keertje te kunnen zeggen.

AFTRAP | De oefenwedstrijd csv Apeldoorn - @VVDuno is begonnen.
17. Slippertje Den Hartog die een situatie middels een hakje te mooi probeert op te lossen. Goede kans @csv_apeldoorn maar keeper Molenaar redt.
Drinkpauze. Nog weinig enerverende momenten. Scheidsrechter Gidding laat een stevig potje mannelijk voetbal toe.
35. Inzet Kruidbos wordt net voor het doel geblokt. Maar ook CSV kreeg een paar goede mogelijkheden na paar keer te slordig balverlies aan DUNO zijde.
Kansen Duno nu. Schot Corty geblokt en Den Hartog schiet in het zijnet vanuit een corner in vrije positie.
Penalty  @csv_apeldoorn.
Lars Huber schiet feilloos binnen: 1-0 @csv_apeldoorn
42. Prachtige steekbal van Arthur op Hekkers. Komt vrij voor het doel, maar de keeper redt. Ook bij de corner die volgt net geen doelpunt.
44. Hekkers eraf met een blessure. Bergwerff net voor de rust zijn vervanger.
Alle wisselspelers komen in de ploeg. Molenaar, Wiafe en Kruidbos keren terug vanuit de eerste helft.
Molenaar voorkomt met een geweldige reflex de 2-0 voor @csv_apeldoorn
49. Maar uit de corner is het wel raak: 2-0 voor @csv_apeldoorn
Corner Alper Yaldiz en Clarence Hasselbaink kopt binnen: 2-1!
3-1 voor @csv_apeldoorn
De uitslag wordt pijnlijk: Maneschijn maakt de 4-1 voor @csv_apeldoorn
Eindstand @csv_apeldoorn - DUNO 4-1

Doelpunten csv Apeldoorn - DUNO D. | Oefenwedstrijd | Zaterdag 3 juli 2021

Bron: Twitterverslag teammanager Duno 1 Eddy Schoeman.

Foto's van deze oefenwedstrijd:

Kort verslag op de website van CSV Apeldoorn: