DUNO wint van 3e divisionist DOVO

DOVO 1

10 augustus 2021 20:00

DOVO heeft de laatste thuiswedstrijd in de voorbereiding op de competitiestart met 0-2 van DUNO Doorwerth verloren.
Samed Öztoprak wist zowel voor als na rust het net te vinden.

Félino Helderton stond voor het eerst weer aan de aftrap nadat de doelman enkele weken terug op de training te maken kreeg met een schouder die uit de kom schoot. Verder stonden ook Timo Pluk, Sam Schoeman, Brian Vogelzang, Kevin Greeven, Rivillino Neslo, Tarik el Khoulati, Joris Kuipers, aanvoerder Nick de Bondt, Guido van Dijk en Pepijn van der Wissel aan de aftrap.

De wedstrijd was nog geen minuut oud of de bal lag al in het doel van DOVO. Het was Samed Öztoprak die op aangeven van Kerem Cifci de bal achter Félino Helderton wist te schieten. DOVO leek nog voor rust de gelijkmaker te produceren. Pepijn van der Wissel omspeelde de uitstormende doelman Patrick ter Mate. Waar de aanvaller ook zelf een poging op doel had kunnen wagen, leverde hij een puntgave voorzet af op het hoofd van Guido van Dijk. De spits kopte de bal prima binnen maar deed dit volgens de grensrechter in buitenspelpositie.
Vroeg in de tweede helft de Samed Öztoprak opnieuw wat hij in de eerste helft ook deed namelijk scoren. Nu was het de net ingevallen Maurits de Baar die met zijn assist Samed Öztoprak zijn tweede van de avond liet maken. DOVO ging opnieuw opzoek naar de treffer. Het wist wel wat kansjes te creeeren maar het ontbrak aan de scherpte. Ook een vrije trap van Nick de Bondt leverde geen doelpunt op. Zijn vrije trap ging net naast en verdween in het zijnet.

Bron: https://www.dovo.nl