DUNO wint van MASV na een leuke en sportieve wedstrijd

MASV 1 (zon)

Younes Corty (schot)
Julian Hensen (kopbal)

26 juni 2021 14:30

J. Lensink

Afgelopen zaterdag werd de eerste oefenwedstrijd tegen zondageersteklasser MASV, onder leiding van voormalig DUNO-trainer Jan Oosterhuis, in 2-0 winst omgezet.
De doelpunten waren afkomstig van twee nieuwelingen.
In de eerste helft schoof Younes Corty na een mooie aanval de 1-0 binnen.
En in de slotseconde van de wedstrijd kopte Julian Hensen vanuit een corner van Maurits de Baar de 2-0 in.
In de openingsfase van de wedstrijd wist keeper Lars Molenaar nog een (overigens terecht gegeven) strafschop te stoppen van ex DUNO-speler Shapoul Ali.
De leuke, sportieve wedstrijd werd (prima) geleid door scheidsrechter Jeremy Lensink uit Arnhem.
Bij DUNO kwamen alle nieuwelingen in actie en speelden alle aanwezige spelers minimaal 45 minuten en alleen doelman Molenaar een hele wedstrijd.
Jochem Jansen, Roy Talsma en Sam van der Veer speelden nog niet i.v.m. blessures.
Patrick ter Mate en Tim Hendriks ontbraken om uiteenlopende redenen.

Zie voor het verslag van Duno op Twitter via Eddy Schoeman: