Ambitieuze doelman Stijn Arndts naar Duno

26 maart 18:30  De talentvolle doelman Stijn Arndts speelt volgend seizoen bij Duno. De 19-jarige keeper uit Oosterbeek is dit seizoen eerste doelman bij derdeklasser SML en hield in vier van de laatste vijf competitiewedstrijden van de Arnhemse club zijn doel schoon. Arndts voetbalde in het verleden ook nog bij WAVV en OVC’85 en is een allround doelman uit de regio met veel potentie. Arndts is blij met zijn nieuwe club: ,,Hoewel ik het naar mijn zin heb bij SML, wist ik gelijk dat dit een mooie kans was toen Duno contact opnam. Ik ga regelmatig bij Duno kijken, het is niet alleen een vereniging in de buurt maar vooral een club met ambitie die in de eerste klasse speelt. Bij Duno op een hoger niveau met betere medespelers en tegenstanders spelen is ideaal voor mijn ontwikkeling. Mijn ambitie is om het hoogst haalbare uit mijn voetbalcarrière te halen, daarbij is Duno de juiste stap!”

456x gelezen

Duno versterkt selectie met topscorer

19 maart 19:30  Norsi Guly speelt volgend seizoen bij Duno. De 22-jarige aanvaller uit Brummen is dit seizoen met 20 competitiegoals in 15 wedstrijden de topscorer van Be Quick Zutphen en de derde klasse A. De snelle en ambitieuze Norsi kan op meerdere posities voorin uit de voeten, maar komt in principe als buitenspeler naar Doorwerth. De makkelijk scorende voorhoedespeler is de zevende versterking voor het nieuwe Duno dat in seizoen 2024/25 onder leiding staat van trainer Eric Meijers. Norsi Guly is blij met zijn nieuwe club: ,,Dit seizoen gaat het uitstekend bij Be Quick en met mijn twintig goals en veldspel ben ik gelukkig belangrijk voor het elftal. Ik wil het maximale uit mijn voetbalperiode halen en ben ervan overtuigd dat ik op een hoger niveau ook van waarde kan zijn. Duno volgt mij al twee jaar en ondanks belangstelling van andere clubs uit de eerste klasse denk ik dat ik komend seizoen het beste bij Duno een volgende stap kan zetten. Ik zal er alles aan doen om in augustus topfit en scherp in Doorwerth te beginnen en er een groot succes van te maken!” (De foto is van Arjan Gotink Fotografie)

570x gelezen

Talentvolle aanvaller Hanifi Deniz naar Duno

11 maart 10:30  Hanifi Deniz speelt volgend seizoen bij Duno. De 19-jarige talentvolle aanvaller uit Arnhem speelt op dit moment bij SML en is een behoorlijk complete spits met de juiste instelling en veel ambities. Deniz is blij met zijn nieuwe club: ,,Duno is een geweldige kans voor mij. Verschillende clubs hadden belangstelling voor me, maar hier heb ik op gewacht. Ik ben dag en nacht met voetbal bezig en kan me op dit niveau heel goed verder ontwikkelen. Ik begrijp dat ik niet direct voor de basis gehaald ben, maar ik ga er alles aan doen om direct van waarde te zijn en zoveel mogelijk minuten te maken." Hanifi Deniz is na Bart Schiks (SC Woezik), Cengizhan Genc (Voorwaarts Twello), Dennis Arts (SC Woezik), Milan Bredie (SML) en Maarten Cohen (SV Kilder) de zesde nieuwe speler voor volgend seizoen. Jardell Kruidbos, Niels Willems, Isaac Quaye, Marco Kooijmans, Mitchell Jansen en Cem Aydogan maken volgend seizoen ook deel uit van de selectie van de nieuwe trainer Eric Meijers.

362x gelezen
Ga naar archief