Start competitie

23 september 2022 12:45

Na een geslaagde voorbereiding met onder meer fraaie overwinningen op OSS'20, SV Orion, UVS en Bennekom start Duno 1 zaterdag met een uitwedstrijd tegen SVL het nieuwe seizoen. De wedstrijd in de eerste klasse D van district Zuid 1 wordt op het kunstgrasveld in Langbroek gespeeld en begint om 14.30 uur.

Het nieuwe trainersduo Martijn Bartels en John Willems kreeg in de loop van de voorbereiding de beschikking over Thijs van Amerongen en Akin Zeyrek waardoor Duno met 21 selectiespelers aan het seizoen is begonnen. Tegenvallers zijn de blessures van Tevyn Biekman, Gytano Fernand en Sefa Yildirim, maar volgens de laatste berichten gaat het de goede kant op met deze blessures.

Volgende week speelt Duno om 15:00 de eerste thuiswedstrijd tegen Nivo Sparta.