Nieuw bestuur Duno

26 juni 2022 12:00

Donderdagavond is op de Algemene Ledenvergadering het nieuwe bestuur van Duno unaniem gekozen. Het nieuwe bestuur van Duno vertegenwoordigt alle geledingen binnen de vereniging en bestaat uit de volgende acht bestuursleden: Henk Peuijn (voorzitter), Cindy Bisdonk (secretaris), Berat Bektas (penningmeester), Peter de Kinder (vicevoorzitter), Erik Meeuwig (jeugdvoorzitter), Anika van Zanten (wedstrijdsecretaris), Patrick van der Hoek (facilitaire zaken) en Ronald Gerritsen (algemene zaken). Daarnaast hebben al diverse Duno-leden hun steun en medewerking in commissies en bij activiteiten toegezegd.

Het nieuwe bestuur volgt het driemanschap van Richard Vacquier Droop, Carin Hosmus en Henk Peuijn op. De eerste taak van het nieuwe bestuur was om Vacquier Droop als erelid van de vereniging en zijn vrouw Grada tot Lid van Verdienste te benoemen. Eerder werden al enkele aanwezige vrijwilligers met bloemen bedankt.

Duno heeft de afgelopen maand veertig nieuwe leden mogen begroeten en voor het komende seizoen zijn er zeven teams bij de KNVB ingeschreven:
Duno 1
Duno 2
Duno 7 tegen 7 zaterdag
Duno Veteranen
Duno Onder 10
Duno zondag 2
Duno Dames (7x7, vrijdag)